نقش ویدیو در تبلیغات و بازاریابی در گروه تبلیغاتی شایگان

با ظهور عصر دیجیتال فضای تبلیغات در سرتاسر دنیا دچار تحول بنیادین شد و بازاریابی دیجیتالی به عنوان یک مارکتینگ مدرن مورد استفاده شرکت ها و کارخانه ها قرار گرفت.  امروزه یک گروه  تبلیغاتی بر روی بازاریابی دیجیتالی توجه خاصی دارد و از ” رسانه های مدرن “ برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می کند.

با تیم تبلیغاتی شایگان تا انتهای این مقاله همراه باشید

 یکی از شاخه های مهم تبلیغات در فضای اینترنت تولید محتوا است. در فرآیند تولید محتوا که توسط یک گروه تبلیغاتی صورت می گیرد نیاز به شناخت بازار و دانستن نیازهای مخاطبین در اولویت است.

امروزه درصد بسیار بالایی از ترافیک اینترنت صرف تماشای ویدیو می شود. بسیاری از مشتریان تمایل دارند که پیش از خرید یک محصول ویدیوی معرفی آن محصول را تماشا کنند.

از این رو برای یک گروه تبلیغاتی ویدیوهای تبلیغاتی نقش بسیار مهمی در برندسازی دارد.  با توجه به اهمیت ویدیوهای تبلیغاتی در تولید محتوا برندهای بزرگ نیز توجه ویژه ای به ساخت ویدیوهای جذاب در فرایند بازاریابی دارند. 

مزایای تبلیغات ویدیویی :

استفاده از ویدیو در موفقیت تبلیغات و بازاریابی مزایای فراوانی دارد که همین امر باعث می شود یک گروه تبلیغاتی بر روی ویدیوهای تبلیغاتی حساب ویژه ای باز کند. این روزها هرکدام از ما ویدیوهای تبلیغاتی بسیاری در شبکه های مجازی می بینیم. همین امر نشان از توجه ویژه ی برندها به ویدیوهای تبلیغاتی دارد. پیش از این در مقاله ی ” شبکه های مجازی در تبلیغات “ به اهمیت شبکه های مجازی در تبلیغات و بازاریابی اشاره کردیم. در ادامه مزایایی که باعث می شود یک برند یا گروه تبلیغاتی از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کند را با یکدیگر بررسی می کنیم.

مشتریان تبلیغات ویدیویی را ترجیح می دهند :

یکی از مزایایی که موجب می شود یک گروه تبلیغاتی به تهیه ویدیوهای تبلیغاتی بپردازد تمایل بیشتر مشتریان به مشاهده ی ویدیوهای تبلیغاتی است. بسیاری از مخاطبین پس از تماشای ویدیوی تبلیغاتی جذاب از یک محصول تصمیم قطعی به خرید می گیرند.

اشتراک گذاری ویدیوها توسط مشتریان :

یکی دیگر از مزایای ویدیوهای تبلیغی که توسط برند یا گروه تبلیغاتی ساخته می شود به اشتراک گذاری ویدیوها توسط مشتریان در شبکه های اجتماعی است. زمانی که ویدیوهای تبلیغی برای مشتریان جذاب باشند آنها پس از تماشای ویدیو آن را در شبکه های مجازی منتشر می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. با این کار مشتریان به نوعی تبلیغ کننده ی برند شما می شوند و باعث می شوند افراد زیادی با برند و محصول شما آشنا بشوند.

انتقال سریع مطالب :

زمانی که یک آژانس تبلیغاتی یک ویدیوی تبلیغی تهیه می کند و این ویدیو توسط کاربران مشاهده می شود در زمان کوتاهی اطلاعات مفید و جامع در مورد محصول یا برند به کاربران ارائه می شود.

مطالبی که در صورت نوشتن ممکن است بسیار طولانی باشند در مدت زمان کمی توسط یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه به مشتریان ارائه می گردد. انتقال سریع مطالب یکی از دلایل اقبال مشتریان به ویدیوهای تبلیغی یک محصول است.

چنانچه تمایل به ساخت ویدیوهای تبلیغی برای محصولات خود را دارید جهت تهیه ی جذاب ترین فیلم های تبلیغی می توانید با گروه تبلیغاتی شایگان  تماس حاصل نمایید.

تهیه و تولید در تیم تبلیغاتی شایگان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها