چگونه محصولات خود را ارتقا دهیم ؟ در گروه تبلیغاتی شایگان

چگونه محصولمان را ارتقاء دهیم ؟ شما برای داشتن یک فروش خوب همیشه باید در حال ارتقا محصولات خود باشید …

برای مثال شما در حال گذراندن دوران اوج جوانی خود هستید که به فکر راه اندازی یک استارت‌آپ می‌افتید که محصول جدیدی را تولید می کند تا صنعت آن محصول را متحول کند.

در ادامه تا انتهای مقاله از گروه تبلیغاتی شایگان با ما همراه باشید
یا شاید شما در بخش بازاریابی شرکتتان به دنبال ایجاد یک نام تجاری برای خود به همراه یک برنامه تبلیغاتی برای یکی از محصولاتتان در کاتالوگ خود هستید.
 نقش شما هر چه که در دنیای کسب و کار باشد ، مثلا اگر مسئولیت فروش یک محصول را دارید ، باید فروش خود را افزایش دهید و با استفاده از یک اقدام تبلیغاتی هوشمندانه و متعادل، نام تجاریتان را به رسمیت بشناسانید.

بخش اول:

بهینه سازی استراتژی تبلیغاتی شما :

1

همیشه باید هدفتان افزایش تقاضا برای محصولتان باشد . از همه مهمتر، سعی کنید تبلیغاتتان را برای نیازها و در خواست های داده شده از سوی مشتریان برای محصول خود در بازار باشد . هیچ راه درستی برای انجام این کار وجود ندارد - مثلا شما ممکن است تصمیم بگیرید آگاهی از محصول خود را از طریق یک کمپین تبلیغاتی افزایش دهید، پیشنهاد ویژه یا پاداش بدهید تا محصول خود را جذاب تر کنید یا در کار روابط عمومی برای ایجاد درگیری شرکت کنید با مشتریان خود را بالا ببرید . همیشه سعی کنید مشتریانتان را به چالش بکشید و وادارشان کنید تا در تبلیغاتتان سهیم باشند ، مثلا از آنها نظر بخواهید یا برایشان مسابقه و یک رقابت ایجاد کنید تا جذب تبلیغات و ومحصولتان شوند . اغلب تلاش های تبلیغاتی موثر شامل سه مورد از این موارد (یا بیشتر) خواهد شد. صرف نظر از مسیری که دارید، هدف پایانی خود را در ذهن داشته باشید: شما می خواهید مشتری خود را به سمت خرید محصولتان ببرید.

2

تمام اطلاعات را به روشنی و مختصر ارائه کنید.
مصرف کنندگان مدرن باید به طور مداوم با تبلیغات و اطلاعات مربوط به فرایند های تبلیغاتی کسب و کار بمباران شوند. از این جهت، توجه آنها کوتاه است و اغلب هنگامی که اطلاعاتی در مورد یک محصول جدید در قالب یک آگهی داده می شود، تا حدودی غریب است . همه ی تلاش های تبلیغاتی خود را انجم دهید بدون اینکه بیش از حد پر جنب و جوش باشد ، تمام کارهای تبلیغاتی خود را روشن و مملوس ، سریع و آموزنده ارائه کنید. در این کار اولویت بندی مهم ترین اطلاعات در مورد محصول شما - یعنی هرچه آن محصول را بهتر از رقبای خود می سازد را باید در نظر داشته باشید . به یاد داشته باشید، یک آگهی کوتاه و قابل به یاد ماندن بسیار مقرون به صرفه تر از یک تبلیغ با مدت طولانی است که به همان اندازه به یاد ماندنی یا نه فراموش شدنی است  است .

3

محصول خود را از محصول رقبای خود جدا کنید.

   همانطور که در بالا ذکر شد، شما می خواهید در تبلیغات خود تاکید کنید که چرا محصول شما محصولی بهتر از آنچه با آن رقابت می کند است.
آیا محصولمان این ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را که در تبلیغ بیان شده را ارائه می دهد؟ آیا اصلا بهتر است ساخته شود؟ آیا در زمان مشتریان شما را صرفه جویی می کند؟ پول؟ تلاش؟ مصرف کنندگان نگران خرید دو محصول هستند که بین دو راهی مانده اند و دقیقا شما  بنابر این گفته ها باید اطمینان حاصل کنید که واضح است که مشتری با انتخاب کالای شما بهترین انتخاب را کرده است .

4

مشتریان خود را بشناسید.

به ارتقاء محصولتان به چشم یک هنر نگاه کنید ، درست همانطور که نقاشان، نوازندگان، نویسندگان و بازیگران باید مخاطبان خود را در برخی از جایگاه ها در هنر خود برای تولید اثر احساسی که آنها می خواهند، درک کنند ، شما هم باید مشتریان خود را به عنوان یک بازاریاب نیز درک کنید.
مشتریان چه کسانی هستند؟
چقدر ثروتمند هستند؟
زندگی آنها چطور است؟
معمولا قبل از ارتقاء محصول خود باید تحقیقات بازار را انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که تبلیغات خود را با آمار و ارقام کلیدی مد نظرتان منطبق است.
انواع مختلفی از مشتریان می توانند (و انجام میدهند) به تبلیغات مختلف متفاوت واکنش نشان دهند.
به عنوان مثال، بگذارید بگوئیم شما مسئول ارتقاء یک نام تجاری جدید آبمیوه در یک جشنواره بزرگ با طیف گسترده ای از اقشار هستید. بیایید بگوئیم که مدیریت شرکت شما می خواهد این آبمیوه را به شرکت بازرگانی نوپایی بفروشد. در این مورد، حمایت از یکی از اقدامات در جشنواره یک ایده تبلیغاتی خوب است. با این حال، شما می خواهید با دقت انتخاب کنید.
مثلا شما در جشن میتوانید اسپانسر یکی از خوانندگان همان جشن بشوید . 

5

یک استراتژی تبلیغاتی موفق، دید و آگاهی از برند شما را افزایش خواهد داد.

   با این حال، اگر اجازه دهید روابط عمومی شما با افراد به اطمینان برسد، این افزایش دید می تواند به جای یک مزیت تبدیل به یک مسئولیت شود  .
شما می خواهید تبلیغات خود را به عنوان یادآوری مزایای محصول خود ، نه برای شکست آن ارائه دهید .
در زیر فقط چند مورد از استراتژی های روابط عمومی پرشور را برایتان آورده ایم :
1.پوشش رسانه ای مطلوب
2.افزایش مشارکت اجتماعی
3.موثر بودن و ارتقاء مشارکت
4.پاسخ سریع و حرفه ای به بحران و مطبوعات بد

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها