مفهوم تبلیغات ویدئویی در تیم تبلیغاتی شایگان

با توجه به اینکه این روزها بسترهای مناسبی برای دیدن ویدیو برای کاربران در فضای وب فراهم شده است و همچنین استفاده از ویدئو، تیزر تبلیغاتی و کلیپ تاثیر بسیاری در ذهن مخاطب می گذارد، پس می توان تبلیغات ویدیویی را یک نوع ابزار دیجیتال آسان برای رساندن پیام تبلیغ به مخاطب تعریف کرد که میتواند احساس اطمینان و اعتماد در کاربران را بیشتر از مدلهای تبلیغاتی دیگر، ایجاد کند. تیم شایگان معتقدند که این نوع تبلیغات هم بسته به نیاز تبلیغ دهنده انواع مختلفی دارد که بهتر است در ادامه نوشته که گروه تبلیغاتی شایگان برایتان تهیه کرده اند، این انواع را همراه با معایب و مزایای آن دنبال کنید.

باتوجه به توضیحاتی که در رابطه با مفهوم تبلیغات ویدیویی در بالا داشتیم،در ادامه تیم شایگان به معرفی انواع این مدل تبلیغات می پردازند:

تبلیغات ویدیویی خطی

این نوع تبلیغات تمام صفحه نمایش را در برمی گیرند که باعث توقف ویدیو می شوند.تبلیغات ویدیویی خطی شامل Mid-Roll ,Pre-Roll و Post-Roll می شود که همانطور که از اسم آن مشخص می باشد این تبلیغات در ابتدا، میان یا حتی آخر یک کلیپ تبلیغاتی ظاهر می شوند و مدت زمان استاندارد این نمایش این تبلیغات ۵ الی ۱۰ ثانیه می باشد.

تبلیغات ویدیویی Pre-Roll: این نوع تبلیغات قبل از شروع کلیپ ویدیو، با ایجاد تاخیر نمایش داده می شوند.

تبلیغات ویدیویی غیر خطی (Pause menu)

این نوع تبلیغات قسمتی از ویدیوی در حال پخش را در بر می گیرد و زمانی که کاربر بر روی کلیپ کلیک می کند متوقف می شود و نمایش داده میشود و زمانی که کاربر روی آن تبلیغ کلیک می کند به صفحه فرود مورد نظر هدایت می شود.

تبلیغات ویدیویی Overlay

این نوع تبلیغات فقط ۲۰ درصد فضای ویدیو را اشغال میکنند. از این نوع ویدیوها می توانید برای معرفی محصول و برندتان به صورت دائمی استفاده کنید.از معایب این روش میتوان به این اشاره داشت که ممکن است اطلاعات مهم از جمله زیرنویس،کپشن ویدیو، پنهان شود

ادامه در مقالات بعدی...

تهیه و تولید در تیم تبلیغاتی شایگان 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها