کال تو آکشن در تبلیغات (CTA) در گروه تبلیغاتی شایگان

بازاریابی CTA به روش های تبدیل ترافیک وب به فروش در وب سایت ها با استفاده از متن، گرافیک و یا سایر عناصر طراحی وب اشاره دارد. که این استراتژی های تبدیل کمک می کند تا درصد بازدیدکنندگان آنلاین را افزایش دهیم که به مشتریان تبدیل شوند و یا به لیست پستی بپیوندند.

CTA یک اصطلاح بازاریابی است که به طور گسترده در تبلیغات و فروش مورد استفاده قرار می گیرد و به هر وسیله طراحی شده ای که به پیشرفت پاسخ سریع یا تشویق به فروش فوری کمک می کند اشاره می کند. CTA اغلب به کلمات یا عباراتی اشاره دارد که می توانند به متن های فروش، پیام های تبلیغاتی یا صفحات وب مرتبط شوند که مصرف کنندگان را تشویق می کنند تا اقدامات سریع انجام دهند.

بازاریابی یک تماس به عمل (CTA) یک دستورالعمل طراحی شده برای مخاطبان است برای تحریک به یک پاسخ فوری و معمولا با استفاده از یک فعل ضروری مانند "تماس بگیرید"، "یافتن بیشتر" یا "بازدید از فروشگاه امروز" انجام میگیرد. ازانواع دیگر این روش ممکن است به مشتریان دلایل قوی برای خرید سریع اراِیه دهد مانند یک پیشنهاد آف که فقط برای مدت زمان محدود در دسترس باشد (به عنوان مثال: «پیشنهاد باید به زودی منقضی شود»؛ «سهام موجود محدود ») کلید این روش این است که مصرف کنندگان را با دلایل قانع کننده برای خرید سریع و نه به تعویق انداختن تصمیم گیری خرید تشویق کنیم. یک CTA می تواند یک درخواست ساده مانند "انتخاب یک رنگ" یا "تماشای این ویدیو" یا یک درخواست بسیار سخت تر باشد. یک CTA واضح و مشخص یک درخواست از مصرف کننده برای خرید یک محصول یا ارائه اطلاعات شخصی و اطلاعات تماس خواهد بود.

برنامه های کاربردی تبلیغات

بسیاری از مواد بازاریابی مانند بروشورها، آگهی ها، کاتالوگ ها، کمپین های ایمیل نیز از متد تماس تا عمل استفاده می کنند. چنین دستورالعمل هایی برای نشان دادن چگونگی گام بعدی به مصرف کنندگان و ایجاد تصمیم فوری برای پیشنهاد طراحی شده اند.

مثال یک وب سایت CTA

نمایندگان فروش موفق تشخیص داده اند که کلمات و عبارات خاص باعث پاسخ های مطلوب از مشتریان میشود و به زودی یاد می گیرند که بهترین خطوط را به اسکریپت های فروش موثر تبدیل کنند. محدوده فروش هوشمندانه اغلب شامل یک سری از CTA های کوچک است که منجر به CTA نهایی می شود. این CTA های کوچکتر الگوی رفتاری را ایجاد می کنند که باعث می شود مخاطب تنها با یک CTA کامل یک پیغام را پیگیری کند و یک درخواست بیشتر درخواست کند، شخص فروش ممکن است از مصرف کننده بخواهد سبک، رنگ، اندازه را انتخاب کند. هنگامی که مشتری طرح شخصی را مشاهده می کند، احتمال بیشتری برای خرید کامل دارد. نماینده فروش می تواند فروش را با جمله «آیا امروز پول نقد یا اعتباری می دهد؟» تکمیل کند.

در طراحی وب، CTA ممکن است یک بنر، دکمه یا نوعی گرافیک یا متن در یک وب سایت باشد که به کاربر اجازه می دهد روی آن کلیک کند و یک کانال تبدیل را ادامه دهد. این بخش مهمی از بازاریابی ورودی و بازاریابی مجاز است که به طور فعال در تلاش است تا یک کاربر را به یک رهبر و بعد به یک مشتری تبدیل کند. هدف اصلی یک CTA یک کلیک یا یک اسکن در مورد یک کد qr است و موفقیت آن را می توان با استفاده از فرمول تبدیل که تعداد کلیک ها را در زمان نمایش CTA محاسبه می کند بررسی کرد.  روش دیگری برای آزمایش اثربخشی CTA با استفاده از تست A / B است که چندین گرافیک برای کاربران ارائه می شود و گرافیک با بالاترین میزان موفقیت به طور پیش فرض انتخاب می شود.

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها