کاهش هزینه‌های تبلیغات و کسب‌وکار با کمک تیم شایگان

آیا میخواهید بدانید چگونه برای کاهش هزینه ها بدون آسیب رساندن به کسب و کارتان اقدام به کاهش هزینه کنید؟ اگر بخواهید اقتصاد را حفظ کنید، باید بدانید چگونه قطعه مرده را بدون آسیب رساندن به قطعات سالم، در کار خود دور بریزید .

کاهش هزینه ها می تواند به بهبود کسب و کار شما کمک کند، اما باید مراقب بود . برای کاهش هزینه ها ضروریست در اینجا به پنج نکته اشاره کنیم :

*بقا اولویت اول است

با روح خود در شن و ماسه ها فقط یک رویا نسازید که بهترین باشید. واقعیت ها را به چالش بکشید و آنچه لازم است انجام دهید. اما هزینه فعالیت های تاکتیکی که امروزه ارزش واقعی در کسب و کارتان دارد، مانند یک کمپین بازاریابی آنلاین،کاهش ندهید.
خود را به روز نگه دارید وبه آنچه که نتیجه می دهد فکر کنید و پیشاپیش تفکر کنید اجازه ندهید که در تصمیمات لحظه ای گیر کنید و بدون فکر به نتیجه تصمیم به کاهش هزینه ها بگیرید.

تمرکز بر معروفیت، نه بر مقام

هنگامی که کسب و کار شما در حال رشد است، ما می توانیم به کاهش هزینه های گران تر ، مانند ماشین های گران قیمت که در ظاهر باعث افزایش مقام میشوند را کاهش دهیم. در زمان محدود بودن منابع، باید افراطی گری را کنار بگذارید،اگرچه جذاب به نظر می رسند.

اما شهرت شما همیشه اهمیت اساسی دارد. شما نیاز به سرمایه گذاری آگاهانه در بازار و گوش دادن به مشتریان خود دارید تا محصولات مناسب را به قیمت مناسب تحویل دهید. بدون آن، شما کسب و کار ندارید تمرکز مداوم بر روی خدمات به مشتریان خوب کمک خواهد کرد که بازخورد بازاریابی خود را به حداکثر برسانید و اطمینان داشته باشید از اینکه مشتریان بر گردند.

معیارها را بسنجید

جان وانامیکر معروف گفته : "نیمی از پولی که من در تبلیغات صرف میکنم به هدر میرود؛ مشکل این است که من نمی دانم کدام نیمه و در کجا ". بازاریابی از آن زمان به طور فراینده ای تغییر کرده است و بازاریابی آنلاین به طور خاص معیارهایی را ارائه می دهد.

در مورد بررسی نتایج کمپین های بازاریابی خود دقیق باشید، با استفاده از شماره های جداگانه، آدرس های ایمیل و صفحات وب سایت نظارت کنید. آمار هفتگی یا حتی روزانه را برای شناسایی فعالیت های سودآور مورد بررسی قرار دهید. چیزهایی را که سودآور نیست خط بکشید. چیزهایی که هستند را بچسبید و اصلاح کنید.

در مورد اضافی ها صادق باشید

بیایید با آن روبرو شویم، گاهی اوقات حتی بهترین ایده های ما کار نمی کنند. اگر پروژه بی فایده پیش میرود خیلی راحت از شر آن خلاص شوید با شناختن واقعیت و رها کردن آن اجازه ندهید غرور و یا مصلحت سیاسی مانع کار درست باشد. اگر شما هیچ توجیهی برای آن نمی بینید، آن را کنار بگذارید. اجازه ندهید نفوذ یا وابستگی احساسی بر تصمیم گیری شما تأثیر بگذارد. بعضی چیزها مثل یک سنگ دور گردن شما است. یا به این دلیل که "ما همیشه آن را اینطور انجام دادیم " و یا به این دلیل که ما هرگز مجبور به مدیریت بدون آن نبودیم، و هیچ نظری نداریم که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر آنکار را کنار بگذاریم.

همانطور که فرصتها را بهبود میبخشید، آماده باشید تا از فرصتهای جدید استفاده کنید و مطمئن شوید که شکاف در بازار را پر می کنید. بر ارزش پول تمرکز کنید. وقتی دیگران هزینه های خود را کاهش می دهند، معامله ای وجود دارد. بر کارکنان، زیرساخت ها و یا برند سازی سرمایه گذاری عاقلانه کنید شما می توانید یک پلت فرم قوی برای آینده ایجاد کنید.

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها