آموزش طراحی سایت (پارت دوم) با متخصصین گروه تبلیغاتی شایگان

طراحی سایت استاتیک چیست؟

در قسمت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به خوبی آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر عهده دارند، با این مقدمه  که تیم تبلیغاتی شایگان طراحی کرده اند به توضیحات  آن میپردازیم . در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت اند کار انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می شوند.

در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خود طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند تا تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد. معمولا در زمان حاضر که سیستم های مدیریت محتوای بسیار حرفه ای همانند وردپرس روی کار آمدند استفاده از سایت های استاتیک خیلی کم شده است. معمولا برای طراحی سایت های شرکتی کوچک یا سایت های معرفی که تا مدت ها محتوای آن تغییر نخواهد کرد از سایت های استاتیک استفاده می شود. 

طراحی سایت داینامیک چیست؟

سایت های داینامیک پویا هستند و در طراحی سایت های داینامیک هر دو بخش فرانت اند و بک اند برنامه نویسی می شوند. در سایت های داینامیک برنامه نویس بک اند وظیفه پویا سازی وب سایت را بر عهده دارد و با استفاده از کدهای سمت سرور اسکریپتی را طراحی می کند که سایت به صورت کامل پویا باشد.

پویا و داینامیک بود سایت به این معنی است که تمامی محتوای صفحات سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر است و ممکن است هر روز یک صفحه جدید با محتوای متغییر در سایت منتشر شود مانند سایت های خبری یا مجله ای که در هر روز چندین اخبار جدید را در صفحات جدید منتشر می کنند.  

مشاغل مرتبط با طراحی سایت چیست؟

به غیر از تیم توسعه دهنده و طراح سایت ، افراد و شغل های زیادی هستند که باید برای موفقیت یک سایت تلاش کنند تا سایت مورد نظر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شود و به درآمد های بالا دست یابد. زمانی که می خواهید یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کنید به غیر از این که باید یک سایت حرفه ای و خوب طراحی کنید باید برای رسیدن به درآمد اینترنتی با مشاغل زیادی در ارتباط باشید. در ادامه تیم تبلیغاتی شایگان سعی کرده اند برخی از مهمترین این مشاغل را برای شما لیست کنند:

گرافیست

شما برای طراحی بخش های گرافیکی سایت همانند لوگو، دکمه ها، بنرهای تبلیغاتی به یک گرافیست ماهر نیاز دارید.  

متخصص دیجیتال مارکتینگ

برای داشتن یک استراتژی خوب برای رقابت با رقبای اصلی خود در کسب و کار اینترنتی باید با یک متخصص دیجیتال مارکتینگ مشاوره کنید تا بتوانید بیشترین فروش را از ترافیک سایت خود داشته باشید.  

متخصص تولید محتوا

برای حضور پر رنگ شما در بازار کاری تان باید حتما از یک متخصص تولید محتوا استفاده کنید تا با استفاده از تولید محتوای ناب بتوانید از موتور های جستجو ترافیک خوبی را دریافت کنید.  

متخصص سئو

کسب و کار اینترنتی بدون داشتن استراتژی های سئو محکوم به شکست است بنابراین توصیه می شود حتما از تجربیات یک متخصص سئو برای سایت خود استفاده کنید.

ادامه در مقالات بعدی...

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها