چگونه محصولاتمان را ارتقا دهیم ؟ (2) در گروه تبلیغاتی شایگان

بخش دوم

تبلیغات محصولات شما

در این مقاله قصد داریم علل مختلف در ادامه مقاله ” چگونه محصولاتمان ارتقا دهیم ” را برایتان بیان کنیم .

1

   اگر می توانید ، فضای تبلیغاتی یا زمان تبلیغاتتان را در فضایی سنتی ارائه کنید .
اینترنت انقلابی در روند تبلیغ محصولات ایجاد کرده است ، اما تبلیغات سنتی از طریق به کار گرفتن تخیل مشتری هیچگاه قدیمی نیست و از بین نمیرود  - بلکه فقط با زمان و توجه به مشتریان در اینترنت رقابت انجام می شود . اگر کسب و کارتان تاسیس و سودآور باشد، ممکن است بخواهید از این رسانه های غیر دیجیتال برای تبلیغات استفاده کنید.
شما تقریبا همیشه این هزینه را برای انجام تبلیغات می دهید ، قبل از انتخاب و پرداخت هزینه برای فضاو زمان تبلیغاتیتان مطمئن باشید که به دقت بررسی کرده باشید که چه کسی و از چه طریقی دوست دارد ، تبلیغ شما را ببیند یا بشنود .
در زیر فقط تعداد کمی از رایج ترین مکان هایی که می خواهید تبلیغ کنید را برایتان آورده ایم :

روزنامه ها / مجلات - تبلیغات در اینجا تنها بصری هستند، بنابراین بر روی تصاویر جذب توجه تمرکز می کنند.
قیمت آگهی معمولا براساس اندازه آن است، مثلا صفحه کامل گرانتر و پر بازدیدتر است.

بیلبوردها - فقط بصری هستند ، مانند روزنامه ها و مجلات، تنها بزرگتر است. اغلب، رانندگان تنها می توانند با توجه به تابلوهای تبلیغاتی برای یک یا دو بار دیگر، بنابراین سعی کنید پیام خود را به سادگی به عنوان امکان انتقال.

تلویزیون - تبلیغات شامل صوتی و تصویری است. در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد، اما تبلیغات کوتاه همیشه ارزان تر هستند، بنابراین سعی کنید آگهی خود را به عنوان "کوتاه و پربازده " انجام دهید . ممکن است بخواهید یک داستان سریع بگویید، از شوخی یا تلخی استفاده کنید یا به سادگی محصول خود را با یک رقیب مقایسه کنید.

رادیو - تبلیغات تنها مبتنی بر صدا هستند، بنابراین ممکن است لازم باشد خلاق باشید تا بتوانید پیام خود را به طور موثر انتقال دهید. افرادی که تبلیغات بسیار موثر در رادیو داردند جادوگرهایی با شعارهای شگفت انگیز هستند.

2

تبلیغات آنلاین را در آغوش بگیرید.

   اینترنت یک رسانه عظیم جدید برای تبلیغات ایجاد کرده است . حتی امروزه، که دهه ها از اختراع این بستر گذشته است ، بازاریابان هنوز به طور کامل به هنر تبلیغات آنلاین مسلط نشده اند ، بنابراین شما می توانید مانور های زیادی برای خلاقیت در اینجا داشته باشید. متاسفانه یکی از ضررهای تبلیغات آنلاین این است که بسیاری از مشتریان آنلاین به طور فعال از تبلیغات جلوگیری می کنند یا مثل استفاده از دکمه بلاک مرورگرهای تبلیغاتی، فیلترهای اسپم و سایر ترفندها برای از بین بردن اکثر تبلیغات در داخل مرورگر خود استفاده  می کنند . در زیر تنها چند فرصت (خوب و بد) برای تبلیغات آنلاین را برای شما آورده ایم :
تبلیغات پاپ آپ - آشکارا آزار دهنده است، تبلیغات پاپ آپ (و انواع مرتبط با آن ) فقط چیزی است که افراد شبیه به آن را دریافت میکنند - پنجره هایی که "پاپ آپ" مشتری را به عنوان یک کاربر مشاهده وب سایت و نمایش آگهی تلقی میکند.
از آنجا که این تبلیغات اغلب مانند آزردن افراد به شکل نا متعارف برای همه (حتی دولت ایالات متحده) و از لحاظ گستردگی خیلی زیاد هستند. این مدل تبلیغات معمولا یک ایده و فرصت خیلی بد است. مثلا در خیلی از سایت ها ممکن است شما در بدو ورودتان چندثانیه را صرف بستن صفحات تبلیغ کنید تا بتوانید به گشت و گذار خودتان در اینترنت بپردازید . 

بنر تبلیغاتی - مانند تبلیغات در مجله، این تبلیغات در رده همین تبلیغات نشسته است .
اگر چه این نوع تبلیغات مانند  پاپ آپ آزار دهنده نیستند، اما هنوز هم توسط نرم افزار آگهی مسدود کردن تکرار میشوند .

تبلیغات موتور جستجو - این تبلیغات در بالای (یا در کنار دو طرف) نتایج موتورهای جستجو ظاهر می شود، زمانی که یک مشتری بالقوه برای کلمات کلیدی مربوط به محصول شما جستجو می کند این تبلیغات ظاهر میشوند . برخی از موتورهای جستجو، طرح های پرداخت مبتنی بر نتایج را ارائه می دهند (همان ساجست ها)

3

به دنبال فرصت های رایگان (یا بسیار ارزان) برای تبلیغات باشید.

چرا هزینه خیلی زیاد برای تبلیغ می کنید وقتی می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید؟
 در زیر فقط چند راه برای تبلیغ رایگان (یا نسبتا خرج کم) وجود دارد:
رسانه های اجتماعی - از آنجا که برای ثبت نام در یک حساب کاربری در فیس بوک و سایر سایت های رسانه های اجتماعی رایگان است، شرکت شما برای حضور در این شبکه ها رایگان است (به جز هزینه های مربوط به پرداخت یک کارمند برای انجام این کار).
Flyers / handouts - علاوه بر هزینه های مربوط به چاپ مواد خود، توزیع آگهی ها یا بروشور ها می تواند یک روش بسیار ارزان برای کسب اطلاعات در مورد یک محصول جدید باشد. این نیز یک فرصت برای ارتباط یک چهره انسان با محصول شما و برکناری ارتباط با مصرف کنندگان در سطح شخصی است.
حمایت از یک سازمان خیریه / علت - بسیاری از موسسات خیریه و غیرانتفاعی (مانند، ایستگاه های رادیویی کالج) از حامیان مالی درخواست می کنند تا هزینه های خود را (و یا تحت پوشش) خود قرار دهند(مانند خیلی از اسپانسر ها). در عوض، این سازمان ها معمولا تبلیغات رایگان ارائه می دهند. 

4

توجه تماشاگر (یا شنونده) را جلب کنید.

واقعیت ساده این موضوع این است که بیشتر مشتریان شما روزانه بسیاری از آگهی ها را مشاهده می کنند که احتمالا آنها را یاد می گیرند و تا زمانی که یک آگهی جدید را ببینند «آن را در ذهن دارند». بنابراین، برای بیشترین اثر ممکن، شما می خواهید طراحی آگهی خود را به عنوان توجه گرفتن از مشتری طراحی کنید . بالاتر از همه، سعی کنید منحصر به فرد باشید. شما هرگز نمی خواهید هزینتان برای تبلیغی که می تواند با یک رقیب اشتباه گرفته شود، پرداخت شود.
 تبلیغی را داشته باشید که مشتریان در همه زمانها شما را به یاد بسپارند . 

5

محصول خود را با یک صدا و آوای خاص یا شعار به یاد ماندنی مرتبط کنید .

یک راه عالی برای افزایش شانس موفقیت شما در مبارزات تبلیغاتی، ایجاد یک شعار جذاب و قابل یادگاری برای آن و استفاده از آن در هر تبلیغات است .
در زیر چندیدن نمونه شعار تبلیغاتی برند های معروف دنیا را بریتان آورده ایم :

برچسب ها و آواها همانند  دستگاه های mnemonic عمل می کنند و یاد آوری آن را برای مشتریان زمانی که خیلی به آن نیاز دارند آسان تر میکند.
به صورت هوشمندانه و کاربردی ، این روش به معنای افزایش فروش و وفاداری به برند شما خواهد شد !
یکی دیگر از نمونه های مدرن این روش ، تبلیغات تحسین بر انگیز مک دونالد است که اخیرا کمپین "من عاشقش هستم" است را راه اندازی کرده است .
صدای جرنگ جرنگ این تبلیغ فقط چند ثانیه طول می کشد، اما فورا قابل تشخیص است و برای هر کسی که از قبل آن را شنیده است آشنا میباشد، که به لطف تلاش های بازاریابی عظیم، تقریبا همه در ایالات متحدهاین نام تجاری بزرگ را به همراه این صدا میشناسند . 

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها