کمپین ایمیل مارکتینگ چیست؟ (1) در گروه تبلیغاتی شایگان

 آیا تا به حال اسم کمپین ایمیل مارکتینگ به گوش تان خورده است ؟ در این مقاله در مورد کمپین ایمیل مارکتینگ صحبت خواهیم کرد.

در مقالات قبلی شایگان در مورد بازاریابی ایمیلی یا همان ایمیل مارکتینگ  Email Marketing صحبت کرده ایم و خوشحالیم که با این موضوع آشنا شده اید و یک ایمیل مارکتر حرفه ای شده اید . اگر هنوز موفق نشده اید که مقالات قبلی ایمیل مارکتینگ را بخوانید با یک مرور کوتاه بر روی این مقالات میتوانید به همراهی بحث امروز ما برسید.

         بازاريابي ايميلي در واقع  زير مجموعه اي از ديجيتال مارکتينگ Digital Marketing است. پس اگر از بازاریابی ایمیلی و تبلیغات ایمیلی به درستی و توسط یک مشاوره بازاریابی دیجیتال استفاده شود ، برای هر کسب و کاری سودمند و پر فایده است. فرقی ندارد که کسب و کار شما بزرگ است یا کوچک .

هدف کمپین ایمیل مارکتینگ خود را تعیین کنید :

مؤثرترین کمپین ایمیل مارکتینگ، کمپینی است که بر اساس اهداف شما تعریف شده باشد. حالا که مفهوم ایمیل مارکتینگ را یاد گرفته اید، ممکن است وسوسه شده باشید که در یکی از سرویس های ایمیل مارکتینگ هم ثبت نام کنید و  کمپین های ایمیلی خود را شروع کنید. اما نه! دست نگه دارید! هنوز مانده تا به معرفی سرویس های ایمیل مارکتینگ برسیم. بازاریابی ایمیلی تنها راهِ دسترسی آسان به مشتری هدف تان است. پس ایمیل مارکتینگ ارزش این را دارد که کمی روی آن وقت گذاشته و فکر کنید که به چه چیزی می خواهید برسید. سپس کمپین های خود را شروع کنید.

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها