چگونه یک بیوگرافی حرفه ای برای اینستاگرام بنویسیم با کمک تیم شایگان

نگاه اول و آن چند ثانیه تاثیر ویژه و مهمی بر روی دیگران می‌گذارد. خواه این نگاه در ملاقات حضوری باشد خواه در دیدار از حساب‌های کاربری اینستاگرام و توییتر. شما دقیقا ۷ ثانیه فرصت دارید تا هنگام ملاقات با فردی برای اولین بار، تاثیر و حس خوبی بر روی آن‌ها داشته باشید.

مطالعات نشان می‌دهد که کمتر از دو دهم ثانیه فرصت دارید تا بتوانید به وسیله‌ی برندتان تاثیر خوبی را بر روی یک کاربر آنلاین داشته باشید.

پلت فرم‌هایی مثل پینترست و اینستاگرام به دلیل ماهیت تصویری خود، راحت‌تر می‌توانند با مخاطب ارتباط برقرار کنند. اما علاوه بر داشتن عکس‌های خوب در این پلت فرم‌ها، باید مطمئن شوید که جامعه‌ای که با آن‌ها ارتباط برقرار کرده‌اید، شما را به خوبی درک کرده باشند؛ و البته همه‌ی این اتفاق‌ها باید در کمتر از یک ثانیه رخ دهد.

نام شما و حساب کاربری

حتما اسم خود را ساده (بدون کاراکترهای عجیب) بنویسید. راه‌های زیادی وجود دارد تا پروفایل خود را حرفه‌ای درست کنید و مخاطب خود را جذب کنید.

اسم و نام کاربری شما تنها مواردی هستند که اینستاگرام در موقع جستجو در نظر می‌گیرد.

می‌توانید در نام  یا حساب کاربری خود، از زمینه کاری خود استفاده کنید تا کاربران بتوانند با جستجوی حرفه‌ هم شما را پیدا کنند.

پیشنهاد شایگان: تا جای ممکن از _ آندرلاین برای انتخاب نام کاربری استفاده نکنید.

عکس پروفایل

بهترین تصاویر برای پروفایل، عکس‌های پرتره هستند. هرچند این موضوع تا حد زیادی سلیقه‌ای است اما اگر می‌خواهید تصویر شما نگاه مخاطب را به خود جلب کند بهتر است یک پرتره از چهره با نور روشن بگیرید. چهره شما جذابیت کافی را دارد و نیازی به پنهان کردن آن ندارید.

مهارت‌ها

اگر مهارت و تفریح خاصی دارید ، در کنار حرفه‌ی خود آن را در بیوگرافی خود بینویسید. این گونه به کاربران کمک می‌کنید تا شما را از طریق بیوگرافی‌تان شما را بیشتر بشناسند. هرچند باید دقت کنید کلیدی‌ترین مهارت‌های خود را بنویسید. در کنار نام این مهارت‌ها می‌توانید از ایموجی‌ها هم برای جلب توجه بیشتر استفاده کنید.

کلمات کلیدی

شاید استفاده از کلمات کلیدی جستجوی شما را در اینستاگرام بهبود نبخشد، اما به کاربران شما کمک می‌کند تا از طریق این کلمات شما را بشناسند.

استفاده از کلمات کلیدی به کاربران کمک می‌کند تا شما را بهتر بشناسند و بفهمند چه چیزی قرار است در این حساب اینستاگرام به آن‌ها بگویید.

لینک وب‌سایت

لینک وب‌سایت، وبلاگ و یا هر رسانه‌ی دیجیتالی دیگری که دارید را در بیوگرافی‌تان بنویسید تا کاربران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند.

شما در قسمت بیوگرافی فضایی دارید که باید به نحو احسن از آن استفاده کنید. پس با گذاشتن لینک وبلاگ جدید‌تان، حساب‌های شبکه‌های اجتماعی‌تان و یا لینک پادکست و هشتگ‌های کمپینی‌تان به کاربران خود کمک کنید تا با شما ارتباط برقرار کنند.

در متن بیو نیز می‌توانید وبسایت و آدرس دیگر صفحات خود در اینستاگرام را وارد کنید.

بیشتر خلاق باشید

بیوگرافی‌تان علاوه بر اینکه می‌تواند نشان دهنده‌ی کسب وکار و شخصیت‌تان باشد و می‌توانید در درست کردن خلاقیت به خرج دهید. از فاصله، ایموجی، کاراکترهای خاص و هشتگ‌ها استفاده کنید.

یک بیوگرافی خوب در اینستاگرام می‌تواند شرایطی را برای شما ایجاد کند تا با کاربرات ارتباط برقرار کنید و یک شخصیت آنلاین درست کنید.

تهیه و تولید در تیم تبلیغاتی شایگان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها