نحوه ساخت ویدیو صنعتی با کمک شایگان

متخصصین شایگان معتقدند یکی از بهترین روش های به اشتراک گذاشتن داستان و شعار یک سایت صنعتی استفاده از تیزر صنعتی است که با هدف گذاری دقیق صورت پذیرفته باشند. این نوع از تیزرهای تبلیغاتی در واقع توجه مخاطب را به خود جلب کرده و می تواند راهی به درون ذهن مشتری شما باشد.

یکی از بهترین روش های به اشتراک گذاشتن داستان و شعار یک سایت صنعتی استفاده از تیزر صنعتی است که با هدف گذاری دقیق صورت پذیرفته باشند. این نوع از تیزرهای تبلیغاتی در واقع توجه مخاطب را به خود جلب کرده و می تواند راهی به درون ذهن مشتری شما باشد.

ویژگی های محل فیلمبرداری تیزر صنعتی

برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی صنعتی، انجام برنامه ریزی دقیق از پیش تعیین شده، می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما در زمینه فیلمبرداری در مناطق مختلف گردد. اینکه از قبل بدانید به کدام مناطق در یک سایت می خواهید برای فیلم برداری بروید می تواند به شما کمک کند تا راحتتر زمانبندی خود را انجام دهید.

نوع محل فیمبرداری از جمله، کارگاه یا کارخانه بودن آن، نوع کارخانه و کاری که انجام می دهد، همه می توانند در نحوه فیلمبرداری تیزر صنعتی تاثیرگذار باشد. پس شناختن محل از قبل می تواند به شما در نحوه فیلمبرداری و انتخاب نوع وسایلی که نیاز دارید کمک کند.

زمان مناسب برای ساخت تیزر صنعتی

هماهنگی نورپردازی شما با تمام شرایط فیلمبرداری یک تیزر صنعتی اهمیت فراوانی دارد. پس اگر قصد دارید که در فضای باز فیلمبرداری را انجام دهید، حتما زمان طلوع و غروب خورشید را چک کنید. اگر روز شما ابری باشد و نور ثابت نباشد، از پرده ها و لوازم نورپردازی برای فیلمبرداری خود استفاده کنید.

مکان ها و شرایط خطرناک

برای فیلمبرداری از مناطق خطرناک مانند محل هایی که نزدیک کارگاه های جوشکاری هستند، مهم است که از قبل کسی به شما برای حفظ ایمنی کمک کند. ابتدا مناطق آسانتر را انتخاب کرده و سپس به سراغ این قسمت ها بیایید و در حین فیلمبرداری از مناطق آسانتر از مدیران سایت صنعتی بخواهید که به شما برای آماده سازی شرایط مناسب کمک کنند.

اگر لازم است که از کارگران کارگاه در تیزر صنعتی خود استفاده کنید، بهتر است آن ها را از قبل آماده کرده و با آن ها صحبت کنید.

انتخاب تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تیزر


بهترین تیزر صنعتی در واقع نیاز به یک ایده خوب و تجهیزات عالی دارد. اگر تجهیزات به اندازه کافی خوب نباشند، نتیجه کار شما نیز به اندازه کافی خوب نخواهد بود.

دوربین

هرچند انواع مختلفی از دوربین های فیلمبرداری در صنعت وجود دارد که می تواند به شما کمک کند ولی یکی از در دسترس ترین آن ها نیز می تواند دوربین آیفون 7 پلاس باشد. این دوربین دیافراگم های مختلفی دارد که می تواند به شما برای داشتن انواع مختلف از صحنه های باز تا کلوز آپ کمک کند.

بهتر است که دوربین فیلمبرداری شما، لنزهای باز و بسته را داشته باشد تا بتواند تمام خواسته شما را در بر بگیرد. از زوم دوربین خود بهتر است استفاده نکنید تا کیفیت فیلمبرداری شما برای تیزر صنعتی پایین نیاید.

توجه کنید که بهتر است تنظیمات دوربین یا گوشی خود را به صورت دستی انجام دهید و از استفاده اتوماتیک آن ها خود داری کنید.

صدا

در مرحله بعد شما باید از این که صدای مناسبی را در فیلمبرداری خود ضبط کرده باشید، مطمئن شوید. یا می توانید از رکوردرهای مجزا استفاده کنید و یا به ضبط کننده صدای دوربین خود کفایت کنید.

برای هر نوع تیزر صنعتی خود، به رکوردر مناسب نیاز دارید، به خصوص اگر می خواهید با کسی در این تیزر صنعتی مثل کارگران یا مدیران مجموعه مصاحبه کنید. صدابرداری از محیط کارخانه به خودی خود می تواند از طریق رکورد دوربین انجام پذیرد.

نورپردازی

در انتها، شما حتما باید به لوازم نورپردازی توجه داشته باشید. داشتن یک سافت باکس برای شرایط اضطراری بسیار کمک کننده است، هرچند کاملاً به شرایط فیلمبرداری تیزر صنعتی بستگی دارد. گاهی تنها نور خورشید برای کار شما کافیست.

سایر وسایل مورد نیاز برای ساخت تیزر

  • در کنار دوربین، وسایل صدا و نور یک سری تچهیزات دیگر نیز نیاز خواهید داشت. وسایلی مانند سه پایه می تواند به شما در هنگام فیلمبرداری کمک کند.
  • از دیگر مواردی که اغلب فیلم برداران فراموش می کنند هارد درایو برای ذخیره فیلم و تیزر صنعتی است.
  • از دیگر موارد بسیار پر اهمیت دیگر، باطری اضافی برای دوربین است که ناگهان هنگام ضبط فیلم خود با تمام شدن شارژ دوربین به شما شک وارد نشود.

زمان فیلمبرداری


اگر به تمام شرایط مربوط به تیزر صنعتی خود از جمله داستان و شعاری که می خواهید منتقل کنید فکر کرده اید، اگر تمام وسایل مورد نیاز آن را فراهم کرده اید، دیگر در زمان فیلمبرداری استرس کمتری خواهید داشت و این کار آسان ترین کار برای شما خواهد بود.

هیجان زده نشوید، فیلمبرداری می تواند بسیار زمان بر و خسته کننده باشد و شاید مجبور باشید بارها و بارها یک صحنه را فیلمبرداری کنید. اگر هماهنگی های لازم را از قبل کرده باشید می دانید که همه موارد به راحتی خواهد گذشت و شما می توانید به مرحله ادیت کردن کار خود بروید.

ادیت کردن تیزر صنعتی


زمانی که فیلمبردای از سایت صنعتی تمام شد، حال زمان ادیت کردن آن است. استفاده از نرم افزارهای حرفه ای می تواند به شما در این زمینه کمک شایانی کند.

هنگامی که فیلم خود را ویرایش می کنید، باید توجه داشته باشید که رنگ بین تکه های فیلم باهم هماهنگی داشته باشند. در این مرجله از آماده سازی تیزر صنعتی است که ویدیو باید توانایی رساندن داستان یا شعار مربوط به گروه صنعتی را داشته باشد. نحوه جای دادن تمام صحنه های صنعتی یا محصولات در کنار هم یا صحبت مدیران و کارگران در این زمینه، همه باید به صورت مناسبی در کنار هم قرار بگیرند تا بتوان این فیلم را به عنوان یک تیزر صنعتی به خورد مخاطب داد.

ادامه در مقالات بعدی...

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها