چگونه ویدیو بسازیم با کمک شایگان

تیزر تبلیغاتی، یک استراتژی است که هر صاحب کسب و کار، چه کوچک و چه بزرگ باید در نظر بگیرد.

. تیزر تبلیغاتی یک راه موثر برای افزایش فروش و معرفی نام تجاری تان می باشد. یکی از بارزترین مزایای تیزر تبلیغاتی این می باشد که شما برای آشنایی دیگران با برندتان به جای خواندن یک متن طولانی آن ها را به تماشای یک فیلم جذاب دعوت می کنید. آگهی های تبلیغاتی موجب رشد برند شما می شود و افراد را برای خرید از شما مشتاق می کند. گروه تبلیغاتی شایگان معتقدند ارائه تیزرها در وب سایت تان، صفحه فیس بوک، کانال یوتیوب و... موثر است.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

 

چه نکاتی را در ساخت تیزر تبلیغاتی رعایت نمائیم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟ آیا این سوال برای شما هم پیش آمده است. در این قسمت که تیم شایگان برایتان اماده کرده اند به معرفی مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی می پردازیم؛ سپس شما را با ابزارهایی که می توانید آگهی ویدئویی خود را بسازید آشنا می کنیم. پس با شایگان همراه باشید.

 

 

ساخت تیزر تبلیغاتی چگونه است؟

 

1. در ساخت چند ثانیه اول دقت کنید.

آغاز ویدئو شما بسیار مهم است. برای آن که مشتریان خود را از دست ندهید به هیچ وجه دکمه ای برای کلیک کردن قرار ندهید. سعی کنید تبلیغ ویدیویی خود را با بیانیه ای آغاز کنید تا کسانی را که در بازار هدف شما هستند، جلب کنید. تلاش کنید تا مخاطبین خود را در چند ثانیه اول علاقه مند کنید. برای رسیدن به این هدف می توانید تیزر تبلیغاتی خود را با طرح یک سوال آغاز کنید و یا موضوعی را که موجب می شود برند شما برجسته تر شود را به اشتراک بگذارید.

 

در موارد خاص، متوجه می شوید که تبلیغات ویدئویی می تواند با چند عکس نیز درست شود، بنابراین مهم است که آگهی خود را با تصاویری جذاب شروع کنید تا بینندگان را تشویق کنید که به ادامه تماشای ویدیو شما بپردازند.

 

 

2. مواردی که برند شما را از سایرین متمایز می کند را برجسته کنید.

 

برای چه دیگران به برند شما علاقه مند شوند؟ به این سوال در تیزر تبلیغاتی خود پاسخ دهید با تاکید بر اینکه چه عواملی باعث شده تا شما از دیگران بهتر باشید و اینکه چه توانایی هایی دارید. در تیزر تبلیغاتی خود بگوئید چرا برند شما منحصر بفرد است و از دیگران متفاوت می باشد! دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید. حتی نظرات مشتریان تان را در آگهی تبلیغاتی خود قرار دهید. هر چه بیشتر مزایای برندتان را برجسته کنید، تاثیر تیزر تبلیغاتی شما موثرتر خواهد بود.

 

 

3. نسبت به زمان تیزر تبلیغاتی خود حساس باشید.

 

از اینکه تیزر تبلیغاتی تان به یک برنامه مستند تبدیل شود پرهیز نمائید. اکثر ویدئوهای تبلیغاتی 30 ثانیه و یا کمتر از آن می باشد. در هنگام ایجاد اسکریپت برای ویدیو، این طول بهینه را در نظر بگیرید. البته لازم به توضیح است که در بعضی مواقع استفاده از ویدئو های تبلیغاتی بلند نیز می تواند موثر باشد. به طور مثال اگر شما یک داستان در رابطه با برندتان دارید یا تمایل دارید یکی از افراد شرکت در تیزر تبلیغاتی تان صحبت کند؛ یک ویدئوی طولانی ایده آل خواهد بود.

 

در هر صورت، دوستان عزیز از بین بردن محتوای غیر ضروری در تیزر تبلیغاتی تان لازم است. به این نکته توجه داشته باشید که باید در سریعترین زمان ممکن، پیام تان را منتقل کنید و بینندگان را به تماشای تیزر تبلیغاتی تان مشتاق نمائید.

 

 

4. به بینندگان بگوئید چرا باید شما را انتخاب کنند.

 

بینندگان پس از تماشای تیزر تبلیغاتی تان باید بفهمند که چرا شما را انتخاب کنند. چه چیزی باعث می شود که محصولات یا خدمات شما، "انتخاب مناسبی" باشند؟ این خیلی مهم است که در تیزر تبلیغاتی تان دلایل انتخاب شما از سایر رقبای تان را به بینندگان بگوئید و به آنها تاکید ورزید.

 

 

5. راههای ارتباطی را در تیزر تبلیغاتی تان بازگو کنید.

 

هدف هر تبلیغی این است که بینندگان را تشویق کند تا از محصولات و خدمات آن برند استفاده کنند. تبلیغات تان باید متفاوت باشد! به شما پیشنهاد می کنیم که نحوه برقراری تماس و ارتباط مشتریان تان با شما فیلمبرداری شود و یا از طریق متن و گرافیک معرفی شود. حالت ایده آل این است که راههای ارتباطی، در انتهای فیلم اضافه شود. به عنوان مثال چگونه برای کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت تان بازدید کنند، راههای شرکت در تخفیف ها چگونه است، روش خرید محصولات و بهره مندی از خدمات باید شرح داده شود.

 

 

 

 ابزارهای ساخت تیزر تبلیغاتی

 

پس از رعایت موارد بالا جهت ساخت تیزر تبلیغاتی، 5 مورد از بهترین برنامه های تولید ویدئو را که میتوانم به شما معرفی کنم شامل:

 

NutshelMagistoAnimotoVideoshopiMovie AppiMovie for Macs هنگام ساخت تیزر تبلیغاتی به چه نکاتی بپردازم؟

 

اگر این سوال ذهن شما را به خود مشغول کرده است با ما همراه باشید تا جند نکته برای ساخت تیزر تبلیغاتی خلاقانه را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

 

 برند شما چه مشکلی را رفع می کند؟ چطور این کار را انجام می دهد؟ تیزر تبلیغاتی خوب است که یک مشکل را نشان دهد و سپس بگوید چگونه با این نام تجاری مشکل برطرف می شود.

 

 یک طرح خوب برای ویدئوی خود تهیه نمائید. سپس آن را با افرادی که درک خوبی از نام تجاری شما دارند بررسی کنید. بازخورد ها را جمع آوری کنید و در تیزر تبلیغاتی خود از آن ها استفاده نمائید.

 

 هنگامی که تبلیغ ویدیویی خود را تولید کرده و ویرایش کرده اید، مهم است که محتوای آن را به یک پلت فرم با کیفیت آپلود کنید. مسائل مربوط به میزبانی ویدیو آخرین چیزی است که شما می خواهید. در حال حاضر YouTube، Vimeo و فیس بوک محبوب ترین و قابل اطمینان ترین گزینه ها برای آپلود محتوای ویدئو هستند. شما می توانید از هر سه گزینه برای گسترش دسترسی به ویدیو خود استفاده کنید.

ادامه در مقالات بعدی...

تهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها