مزیت های مشاور تبلیغات با راهنمایی تیم تبلیغاتی شایگان

مزیت های داشتن مشاور تبلیغاتی چیست؟

 

در گروه تبلیغاتی شایگان حرکت در مسیر تبلیغات ساده نیست. اگر آگاه به پیچ و خم های راه نباشیم محکومیم که سقوطی سنگین را متحمل شویم. در واقع مشاوره در تبلیغات نشان دهنده راهی است که یک برند باید برای رسیدن به بازار هدف طی نماید. تبلیغات یکی از راه های ارتباطیِ مهم با مشتری است.

بیراه نیست اگر بگوییم موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از شرکت ها به تبلیغات صحیح و برنامه ریزی شده آن ها بستگی دارد. داشتن مشاور، موفقیت یا عدم موفقیت شما را در یک پروتکل را رقم خواهد زد .به زبان ساده، تبلیغ راهی است برای رساندن پیام های یک شرکت به مشتریان خود.

تاثیر مشاور تبلیغاتی در مسیر موفقیت شرکت ها

 

برای اینکه تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیتهای تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام پذیرد. برنامه تبلیغات به ما کمک می‌کند تا با پیمودن مسیری درست به نتیجه‎ای قابل قبول دست یابیم.

مدیران یک شرکت نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات داشته باشند و نیز بدانند تبلیغات اساساً یک سرمایه گذاری برای شرکت آن ها محسوب می شود. حرکت در این مسیر به جز با داشتن یک مشاور حرفه ای امکان پذیر نیست.

در این میان مشاور تبلیغاتی در ابتدا، راهکارهایی را درقالب مشاوره به مشتریان خود می دهد. ابزارهای دقیق تبلیغاتی را برای محصول مورد نظر به مشتری ارائه می کند و نیز با ارائه یک قیمت تخمینی، مشتری را در جریان هزینه هایی که باید در این راه بپردازد قرار می دهد.

به عنوان مثال، ممکن است مشاوران شرکت تشخیص دهند که معرفی یک کالای به خصوص در برخی از مدیاهای گران و گزاف قیمت هیچ نتیجه مطلوبی نداشته باشد و جزو هزینه های اضافه محسوب شود.

مشاور تبلیغاتی در مشاوره ی اولیه، تمام این اطلاعات را در اختیار مشتری خود قرار می دهد. علاوه بر این همان طور که در بالا توضیح داده شد،  در تمام مراحل تولید یک مدیای تبلیغاتی بر هزینه ها و کیفیت اجرا، نظارت مستقیم دارد.

بعد از اجرای تبلیغات نیز بازخورد مربوطه را در نظر می گیرد، اثر بخشی آن ها را بررسی کرده، و به فراخور نیاز، بخشی که ضعیف به نظر می رسد را تقویت نموده و نقاط قوت را حفظ می نماید تا کمپین مربوطه از ثبات کافی در بخش‎های مختلف برخوردار گردد.

اما مهمترین مزیت همکاری با مشاور تبلیغاتی توانمند آن است که وی با تسلط به حوزه های مختلف بازاریابی و مدیریت برند، تبلیغات را بر اساس این نگاه دقیق و جامعنگر پیش می برد و هدفش از تبلیغات ، کامل کردن ابزارهای ارتباطی یکپارچه بازاریابی است.

حتی تسلط مشاور تبلیغاتی به حوزه های یاد شد در کنار تعهد او گاهی باعث می شود تا مشتری را از تبلیغ بازداشته و از ابزارهای دیگر ترویج و ترفیع کالا برای رونق کسب و و کار مشتریان خود استفاده نماید.

ادامه در مقالات بعدی...

نهیه و تولید در گروه تبلیغاتی شایگان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها