راهنمای خرید لنز توسط متخصصین شایگان !!!

لنز دوربین مهم‌ترین ابزار عکاسی است و بدون آن هیچ عکسی ثبت نمی‌گردد. امروزه دوربین‌های DSLR که قابلیت تعویض لنز را دارا می‌باشند به طور گسترده در بازار موجود هستند.

اهمیت لنز به حدی است که اگر ندانیم برای چه سبکی از چه نوع لنزی باید استفاده کنیم و با لنز اشتباهی تصاویر را ثبت کنیم، خروجی کار بسیار غیرحرفه‌ای خواهد بود و با آن چیزی که در ذهنمان وجود دارد فاصله زیادی خواهد داشت. قیمت لنز دوربین نیز بسیار متغیر است و از ۱ میلیون تا چندین میلیون نوسان دارد.

برای اینکه در خرید لنز دوربین بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به کاربردی که در نظر دارید داشته باشید و از لنزهای اشتباهی استفاده نکنید، این مطلب را که در تیم شایگان  برای راهنمای خرید لنز دوربین برایتان تهیه کرده اند تا در خرید لنز دوربین یاری دهنده شما باشد.

ما در گروه شایگان معتقدیم چیزی که باید توجه داشته باشید این است که زیاد بر روی هزینه پایین‌تر برای خرید لنز دوربین تاکید نداشته باشید چون لنز تاثیرگذارترین ابزار بر عکس های شماست.

همچنبن بسته به کاربردی که در ثبت تصاویر در نظر دارید نوع لنزی که باید از آن استفاده کنید متفاوت است.قیمت لنز دوربین هم بسته به هر نوع لنز متفاوت است.

در ادامه راهنمای خرید لنز دوربین توضیحاتی درباره اینکه چه لنزی برای چه نوع عکاسی مناسب است ارائه می‌دهیم تا بتوانید به راحتی برای خرید لنز دوربین مناسب اقدام کنید. خوشبختانه طیف گسترده‌ای از لنز کانن و لنز نیکون در بازار ایران موجود هستند که می‌توانید لنز مناسب خود را از بینشان پیدا کنید.

(ادامه در مقالات بعدی...)

تهیه و تولید در گروه صنعتی شایگان...

نوشته های اخیر

دسته بندی ها