بهترین مارک برای انتخاب دوربین با راهنمایی شایگان ؟

در این مقاله  گروه شایگان به شما خواهند  گفت که بهترین مارک دوربین در بین کمپانی‌های بزرگ حال حاضر دنیا کدام است و این موضوع را از جوانب مختلف بررسی خواهیم کرد.

وقتی به واژه‌ی دوربین‌های فول فریم بر می‌خوریم طبیعتا سه مارک کانن، نیکون، و سونی در ذهن تداعی می‌یابد و این در حالی است که هر سه برند سعی داشته‌اند تا عالیترین لنزها و دوربین‌ها را خلق کنند. بنابراین دشوارترین سوالی که در این شرایط بروز می‌کند اینست که چگونه می‌توان میان این سه مارک برتر جهانی انتخابی انجام داد و بهترین مارک برای انتخاب دوربین کدام است ؟

باید توجه داشت که هر سه برند یاد شده گستره‌ی وسیعی از دوربینها از رده ی مبتدی تا حرفه‌ای را تا کنون فراهم آورده‌اند، اما سرسپردن به یک برند ممکن است کار را برای عکاس کمی دشوار سازد چرا که یک عکاس ممکن است مادام نیاز به تعویض لنز یا فلاش داشته باشد. بنابراین انتخاب صحیح در بدو کار از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اینکه انتخاب صحیحی داشته باشید تیم شایگان  سعی کرده‌اند تمام آنچه را که در ارتباط با این سه برند معروف دوربین لازم دارید بدانید در اینجا فراهم کنیم. لطفا بخاطر داشته باشید که ما  در اینجا تنها به قیاس مارک‌هایی که امکانات فول فریم (قاب کامل) بهتر و گرانتر را عرضه می‌کنند خواهیم پرداخت.

ادامه ، در مقالات بعدی

تهیه و تولید در تیم تبلیغاتی شایگان

نوشته های اخیر

دسته بندی ها